مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ازموسسه آموزش عالی کاربازدید کرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ؛ محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای به همراه رئیس آموزش و،پزوهش و برنامه ریزی و رئیس موسسات کارآموزی آزادو رئیس مرکز محمدیه  در جلسه شورای راهبردی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه کار حضور داشتند.

 

مددی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری  جلسه ،تشکیل این جلسه را برای عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری فی مابین عنوان کرد و گفت : ما درصدد هستیم تا از ظرفیت هردو مجموعه جهت آموزشها از طریق حضوری و غیر حضوری بهره ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: تاثیر شیوع کرونا در عملکرد آموزشی این اداره کل بسیار کم بوده است و مراکز آموزشی ،آموزش های مجازی خود را کماکان انجام میدهند .در مرکز محمدیه آموزش ها ی نوین از طریق تولید محتوا آنلاین و آفلاین اجرا می گردد .

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای   اظهار داشت :در صنایع هم امسال با توجه به شرایط بسیار خوب عمل شده است  و 14 مجوز جوار کارگاهی  صادر گردیده تا از ظرفیتهای آموزشی استان در بهره وری صنایع استفاده شود .

 

دکتر اسدی رئیس دانشگاه عالی کار با تاکید بر موثر بودن آموزشهای فنی و حرفه ای در مجموعه و تقدیر از رئیس مرکز محمدیه بخاطر ارتباط مستمر و پیگیر عنوان کرد : این دانشگاه با ظرفیت کارگاهی ، سایت های آزمون و کتابخانه الکترونیک جهت افزایش دانش و مهارت کا رآموزان و مربیان آمادگی همکاری رادارد

 

در پایان مدیرکل و هیئت همراه از کارگاههای آموزش و سایت آزمون و برگزاری آزمون انلاین بازدید کردند   

 

منبع :ghazvintvto.ir

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 9 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی